Tuesday, March 23, 2010

Bike Tour @ RODOPH, August 2009, 2107km

Ημέρα 1η:
Πεμπτη, 27 Αυγουστου 2009: Αθήνα - Νέα Πέραμος (658 km)
Αναχώρηση 8:30 από Σείριο. Συνθήκες ταξιδίου ιδανικές. Στάση για καφέ στο OLYMPUS PLAZA έξω από τη Λαμία. Στην ευθεία της Λάρισσας μένει η Africa του Ηλία και χάνουμε 1 ώρα. Το πρόβλημα ηλεκτρικό, κακή επαφή στις φύσες του συναγερμού. Στάση στα Τέμπη (Αγία Παρασκευή) για καφε και κολατσιό. Γραμμή για Θεσσαλονίκη-Εγνατία-Νέα Πέραμο. Συναντηθήκαμε με τον Παύλο, τον Ντίνο και τον Βαγγελη που ήταν εκεί απο το πρωί. Μπάνιο στη θάλασσα-βραδυνό φαγητό-και ύπνο για να έχουμε δυνάμεις την άλλη μέρα...

Ημέρα 2η:
Παρασκευη, 28 Αυγουστου 2009: Νέα Πέραμος - Haskovo (398 km)
Αναχώρηση στις 9:00 για Ξάνθη-Κομοτηνή-Σάπες-Μέγα Δέρειο-Μεταξάδες-Ρίζια-Καστανιές-Ποταμός Αδρας. Φοβερή διαδρομή με πολύ πράσινο και απίστευτη θέα. Στάση για φαγητό-μπάνιο για τους τολμηρούς και διάσχιση του υπερχειλισμένου ποταμού από τουν Γκουβέλη με το Africa, ο οποίος στην διάρκεια του εγχειρήματος έκανε κονέ με έναν τύπο με γουρούνα, που βόλταρε στο ποτάμι και είχε γνωστό στο Haskovo που μπορεί να μας φανει χρήσιμος το βράδυ! Γραμμή για Βουλγαρία, από το φυλάκιο του Ορμενίου-διαδικασίες τάχιστες. Με την πρώτη επαφή με τη Βουλγαρία παθαίνουμε ένα πολιτισμικό σόκ: κάρα στους δρόμους, χαμόσπιτα παντού, ασοβάντιστα και βρώμικα. Οι οδηγοί εγκληματίες, λες και διαγωνιζόντουσαν ποιός θα μας φάει πρώτος. Φτάνουμε στο Haskovo και τρώμε αρκετό χρόνο να βρούμε το ξενοδοχείο EUROPA, μια και δεν βοήθησε το GPS. Το ξενοδοχείο άψογο, με υπόγειο πάρκινγ και πεντακάθαρο.. Το βράδυ μερικοί είχαν νυχτερινή έξοδο με τοπικό Ελληνα, τον γνωστό του τύπου από τον ποταμό. Απ’ότι μάθαμε, ο τύπος ήταν όλα τα λεφτά, Σάκης αν δεν απατώμαι!

Ημέρα 3η:
Σαββατο, 29 Αυγουστου 2009 Haskovo - Θεσσαλονικη (498 km)
Αναχώρηση στις 9:30 με κατεύθυνση το PLOVDIV (Φιλιπούπολη). Πρίν βγούμε απο το Haskovo, επισκεφτήκαμε το άγαλμα της Παναγίας στην Πλατεία, που θεωρείται το μεγαλύτερο στην Ευρώπη (νομίζω το είπε ο Παύλος). Περιπέτεια να βγούμε απο την πόλη, μέσα από στενά δρομάκια, πλακόστρωτα, κλπ. Στην Εθνική το ίδιο σκηνικό με εχθές: φτώχια δεξιά-αριστερά, ωραία τοπία, δολοφόνοι οδηγοί!! Ευτυχώς κανένας απο εμάς δεν είδε τις μαργαρίτες από κοντά! Η διαδρομή μέσα από τα βουνά, φανταστική. Πολύ πράσινο, ποτάμια, φράγματα, στροφιλίκια και όλα τα σχετικά. Φαγητό, ζεστή σούπα και μεζεδάκια σε φανταστικό καφέ πάνω από τεχνητή λίμνη. Και φυσικά ξανά εγκληματίες οδηγοί που προσπαθούσαν να πετύχουν οποιονδήποτε από εμάς δεν ήταν σε εγρήγορση να υπερασπιστεί τη ζωή του! Στη διαδρομή φάγαμε λίγο βροχή, ευτυχώς στο τελείωμά της και αποφασίσαμε να πάμε προς Δράμα αντί για Σιδηρόκαστρο. Η διαδρομή προς Νευροκόπι-Δράμα, πολύ ωραία. Φάγαμε μπουγάτσα στην πλατεία της Δράμας και φύγαμε για Καλαμαριά, για ένα ξενοδοχείο που βρήκε ο Παύλος αν θυμάμαι καλά. Νομίζω ότι πρέπει να απαλλάξουμε τον Παύλο από αντίστοιχα tasks για πάντα (δικαιωματικά), γιατί δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερο ξενοδοχείο σε όλη τη Θεσσαλονίκη!! Καλύτερα να μέναμε στο ΝΕΦΕΛΗ και ας κινδυνεύαμε απο ασφυξία απο μονοξείδιο. Τώρα που το σκέφτομαι, ο Παύλος έχει κλείσει το ξενοδοχείο στην Καππαδοκία (την επόμενη εξόρμησή μας), πράγμα ανησυχητικό. Ευτυχώς φάγαμε καλά σε παρακείμενη ταβέρνα και κάπως ισοροπήσαμε την κατάσταση. Το βράδυ δεν παίχτηκε κάτι σοβαρό, οι περισσότεροι πήγαν για ύπνο κατ’ευθείαν.

Ημέρα 4η:
Κυριακη, 30 Αυγουστου 2009: Θεσσαλονικη – Αθήνα (585 km)
Το πρωί διαπιστώσαμε ότι το ξενοδοχείο δεν έχει καθόλου πρωϊνό, έτσι αποφασίσαμε να πάμε στο κέντρο για πρωϊνό. Πλατεία Αριστοτέλους και ίσως το ακριβότερο πρωϊνό της καριέρας μας! Πληρώσαμε γύρω στα 100 Ευρώ για καφέδες-τοστ και 2-3 πορτοκαλάδες. Φύγαμε ολοταχώς για επίσκεψη στη Βεργίνα και ξενάγηση στα μνημεία και τα ευρήματα του χώρου. Στην επιστροφή πήγαμε απο Αγιο Παντελεήμονα για μπάνιο, μεσημεριανό φαγητό, κλπ. Αναχώρηση κατά τις 15:00 για Αθήνα, με τρελό μποτιλιάρισμα μέχρι τα Τέμπη, λόγω της επιστροφής όλων των Ελλήνων απο τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Στο δρόμο χωριστήκαμε σε μικρότερα γκρούπ, ανάλογα με τον επιθυμητό χρόνο άφιξης στην Αθήνα, και το καθένα ακολούθησε το ρυθμό του. Κοντά στη Στυλίδα, οι αναθυμιάσεις δεν έφτασαν στον Πανο Κ. για τα τελευταία 800 μέτρα πριν το βενζινάδικο και χρειάστηκε την βοήθεια του Ηλία Γκ. που γύρισε πίσω με ένα 4λιτρο με το μαγικό υγρό, για να συνεχίσει το δρόμο του.

Γυρίσαμε όλοι ασφαλείς, χωρίς άλλα προβλήματα, γεμάτοι εικόνες και έτοιμοι για την διοργάνωση της επόμενης εξόρμησής μας....!!!!!
Καλές διαδρομές.........

527 km μεση ημερησια αποσταση

Κειμενο: Παναγιωτης Κρητικος

1 comment:

1. Poli oraia auta pou mas egrapses alla ksexases na peis gia to trello "fagopoti" dipla sto xalia "xenodoxeio" pou "eixa" kleisei.

Oson afora to agalma einai i ipsiloteri Panagia